Im back

Hello, nu e jag tillbaka i Korea för ännu en termin även om denna e lite kortare. Resan hit gick bra, samtliga transportmedel jag tog var dock försenade och på sista flygets miljoner luftgropar ville jag spy. Vet inte om det var för att jag reste med billigaste china air eller om det var dåligt väder med aldrig haft så mkt luftgropar och sen dessutom på båda resorna jag tog med dem. Incheon flygplats i Korea var dock lika vacker och välplanerad som alltid. Kändes äldigt skönt att jag visste var hur när jag skulle ta mig därifrån och hela vägen hit till Ajou University. Stannade uppe tills tolv då jag äntligen fick första riktiga sömnen på 1,5 dygn. Vaknade redan kl 7 på morgonen, kunde inte sova, uträtta lite ärenden sen somnade jag igen vid 10 och vaknade inte förrän vid 16 igen.. hehe.. så nu e jag nog återställd. fast jag vet inte hur mkt jag lyckas sova inatt. Så kanske bra att jag är här en vecka för tidigt för att ställa om till den 8 h tidsskillnad.a riktigt Ska strax ut och äta någon form av mat då jag inte heller satt det i rutin. Sen blir det iväg till homeplus och deras miljoner tillbehör. Ska nog köpa en del saker. Bland annat till sängen, luftkudde och äcklig filt är ingen höjdare. ..

aja puss på er alla där hemma finns på skype i skrivform dock får jag inte helt min högtalare eller mic att funka som det ska... fixar det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0