Temple Stay

Ville prova på riktig harmoni och spenderade en natt i ett buddistiskt tempel. Meningen var att vi skulle sova klockan 9 för att komma upp klockan 3 på  morgonen. Då blev det klockringning och mer böner. En bönstund innebar specifikt 108 böner. Upp och ner upp och ner. Men med lite knätränigar gjorde det faktiskt mina knän gott. Så jag tänkte försöka fortsätta med dem så jag ska slippa få tidiga dåliga knän som jag trodde att jag skulle få vid tidig ålder iom tidiga problem.

Första bilden gör vi oss reda för lunch, andra bilden är från templet kl 6 på morgonen (3 h efter vi klivit upp) och sista bilden är på mig när jag rockar med musikguden. Den guden ska tydligen hålla onda tankar från själen? hehe vet itne, ser ut osm en ondskefull rockgud, ser lite ut som finska band blivit inspirerad av honom =).



Och ja, vi hade alla lika söta fångarkläder på oss under hela helgen. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0