Virus av alla de slag

Ungefär samtidigt forra vecka fick både jag och min dator virus. Dock av ganska olika slag. Min kropp gav mig en mildare feber som rensade ut allting. Dock är det inget min dator riktigt kan gora utan installet så crasha den och dog. Jag har hopp om att aterfå mina bilder före jag maste reboota den (tömma och starta om). Men kanske är massa bilder borta. Jag har redan lagt upp mkt bilder här samt en massa bra bilder på facebook, så ja, förlusten ska förhoppningsvis inte bli allt för stor. Men till alla er där ute: gör säkerhetskopior på datorn regelbundet.. det är värt besväret.


Var och shoppade i helgen, tog fina bilder pa alla min varor, kommer lägga upp dem när jag har något vetigt sätt att överföra bilder til antingen lånedator eller skolans datorer. Fick med mig mina fina skräddarsydda skor. De e fina, sitter bra, sulan e lite hård, men jag har plats för min extrasula som jag behöver.

Jag har handlat de flesta souverierer och saker jag vill ha med mig hem. Känner mig mkt belåten.
Så, om ni undrar varför det ej går att få tag på mig, nja, jo, liiite problem med datorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0