Jul 08

Efter mycket velande, av både brosarn och mig blir det så att jag kommer hem itll skåne till jul. Den 22 december 21.25 landar jag på köpenhamns flygplats, köpenhamn e ju så härligt för att det så lätt går att ta tåget över hela vägen till Krst.
Har varit kul att varit här, men nu längtar jag faktiskt hem en del. Hem till var alla pratar min språk och vänner och bekanta som kännt sen länge.

Mamma, jag vill bo i lillstugan över julhelgen, och följade maträtter hade uppskattats

Köttfärspaj
Tacos (med fetaost)
OST, massa ost
Bearnessås
entrocote
pizza med bearnessås
potatis
potatis
potatis
grönsaker till maten

Ses till jul, och Maria och Hänky, vi ska till köpenhamn den 23, bara så ni vet.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0