Helg igen

Jag kan ju se mig själv som väldigt previligerad då jag har helg mellan tor-sön, fast jag har ju en del skolarbete att göra med. Förra helgen var jag till huvudstaden seoul och lät skräddarsy 2 par skjortor och ett par stövlar. Skjortorna kostar lika mkt som enklare HM skjortor, fast nu med högre kvalite, och så passar de mig. Jag har ju som sagt lite längre ärmar..=) Var för första gången till Itaewong, som är i närheten till "amerikanska basen" DVS fanns allt sånt där som turister och större människor vill ha. =)

KÖpte mig även ett par fina skinnhandskar. Är det någon som vill ha ett par fina skinnhandskar? fast sånt ska man iof prova fram..

Julreklamen och belysningar har påbörjats här med och jag har funderat lite på julklappar, kommer köpa lite söta småsaker.

Tyvärr har svenskarna burit runt på ett virus lite fram och tillbaka här senaste veckan. Nu verkar det ha blivit min tur med hög feber, illamående och muskeltrötthet. Men de andra var sjuka 4-5 dagar och jag är sällan sjuk en längre tid. Sen måste jag ju in till Seoul och hämta mina bestälda produkter =)

Nu ska jag ut på lunch, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0